illa

på några sätt och vis måste jag hålla med hanna... vart är alla läsare? och vart är kommentarerna? om ni skärper er så lovar jag att skärpa mig och skriva mer och bättre inlägg. i promise, plus att jag till och med kan lägga upp bilder. för det har inte jag orkat göra på hela veckan, fastän jag har sagt att jag ska göra det. illa...

Iallafall klassen har varit på älvsjömässan idag, och är jag den enda personen som tyckte att det var bra och roligt? he he tydligen... men det var det i alla fall! och jag har jättemånga kataloger, broschyrer och annat att läsa igenom och nu blev gymnasievalet helt plötsligt mycket svårare. aja bussresan idag har väl på något vis varit höjdpunkten, hur den nu alltid lyckas bli det! aja nu ska jag fortsätta kolla igenom gymnasiegrejorna.

seeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0