dsad

Visste du...

att jag vill ha - kärlek
att jag lyssnar mest på - kloka ord och musik
att jag pratar - alldeles för mycket
att jag inte gillar - att vara varm
att jag avskyr när folk snackar - snackar skit
att kärlek är - sårbart
att jag gillar att - pussas
att jag alltid kommer att - ha en bästavän som heter Frida
att jag är hemligt förälskad i - absolut ingen

att sist jag grät var - idag. nyss
att min mobiltelefon är - aldrig är avstängd?
att när jag vaknar på morgonen - vill jag helst bara ligga kvar
att innan jag går och lägger mig - klurar ja på saker
att idag har jag - varit med frida
att jag just nu tänker på - att ja aldrig kan sova
att i kväll ska jag - ikväll..inatt? ska ja sova
att i morgon kommer jag - ska ja till täby enskilda
att jag hoppas - på ett slut
att jag verkligen vill - ha en snowboard



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0