baallt

Då var jag hemma efter en seen natt hemma hos Sofie!
Gårdagen slutade med att jag total lessnade på wow, så ja och Pompom nr 2 gick upp och borstade tänderna & tvättade ansiktet medans märta och carro fortsatte att spela! och vi får inte glömma att vi skulle fixa två täcken. När vi väl var klara slutade det med att jag, carro och sofie låg i en hög i sängen och tog massa ego-kort. När Märta kom och joina oss så fick hon ta kort när vi "sov" och ha sig, sen la hon sig på MIG och skulle vara med på våra kort (Y) BALLT! Det blev en heeeldel snack och skratt när vi väl hade lagt oss...och gissa vem som somnade först...Jo min kompanjon! BAD SOFIE...MYCKET BAD! Sen somnade jag och carro någon gång vid halv 4kanske, sen määrta tillsist! Tack för en awesome night brudar, det lääär göras om!

Min kompanjon ska på handbolls match, jag ska på gymnasimässa med mina päron i täby... -.-
have a nice day..PUUUSSEN
och ja lovar...det kommer att komma exklusiva bilder från gårdagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0